Mnemotechniki i time management na języku angielskim

Początek nowego roku, to czas podejmowania różnych decyzji, wyznaczania sobie celów. Dla uczniów  klasy 3d zdających w tym roku egzamin gimnazjalny, to czas powtórek, utrwalania materiału poznanego na wcześniejszym etapie nauczania.

W ramach innowacji pedagogicznej „Teaching & learning English through games. Wykorzystanie gier w nauce języka angielskiego” przeprowadzanej pod kierunkiem pani Joanny Rudzińskiej-Warzechy, uczniowie zapoznali się z różnymi mnemotechnikami, czyli sposobami ułatwiającymi zapamiętywanie, przechowywanie oraz przypominanie sobie informacji. Mieli również możliwość obejrzenia  konferencji TED (Technology, Entertainment and Design) będącej marką konferencji naukowych organizowanych corocznie przez amerykańską fundację non-profit Sapling Foundation, a dotyczącą tego jak zarządzać swoim czasem.

W celu utrwalenia materiału sprawiającego uczniom najwięcej trudności, ćwiczyli oni zagadnienia gramatyczno-leksykalne z wykorzystaniem gier zawartych w książce „Bored Games”, Wydawnictwa Preston Publishing.

 ·         „Bored Games” , Preston Publishing

·         https://www.youtube.com/watch?v=tTyKA-dUha0

·         https://www.youtube.com/watch?v=ee1I02hZHi8

·         https://www.youtube.com/watch?v=fJlXHNvmQRo

·         https://www.youtube.com/watch?v=kECHj8g6_fU

·         https://www.ted.com/talks/laura_vanderkam_how_to_gain_control_of_your_free_time

·         https://www.psychologytoday.com/us/basics/time-management